 |
Ron(ald) van Dijk
Ietswat eigenwijs, out-of-the-box denkend persoon met een glimlach.
Vaardigheden: eigenaarschap, geduldig en doorzetter.
Fietser en bewonderaar van het mooie noorden.
|
|
[19-06-1965] - [Westeind 4] - [9331CB, Norg] - [06 5181 3862] [ron.iwannabe@gmail.com] - [linkedin.com/in/i-am-ron-van-dijk] - [ lironics.nl]
|
|
| Profiel |
|
Met bijna drie decennia ervaring in IT, kan ik mijzelf een toegewijde en bekwaam ICT-professional noemen. Ik ben vaardig in het oplossen van incidenten, het beheren van werkplekken en ondersteuning geven aan diverse systemen. Mijn expertise omvat ServiceNow, Active Directory, en diverse programmeertalen. Ik heb gewerkt bij gerenommeerde organisaties zoals de NAM en de GasUnie. Met een sterke werkethiek en continue professionele ontwikkeling ben ik iemand die zich altijd wil blijven ontwikkelen. Ik ben beschikbaar voor fulltime werk.
|
|
| Werkervaring |
| Remote Site Support Engineer NAM, Assen | aug 2022 - heden |
| Werkzaamheden |
| Incidenten in ServiceNow, deploy new devices, beheer werkplekken op verschillende locaties in het land |
| Techniek |
| ServiceNow, Service Portal, AD |
|
| Telecom Beheer Gasunie, Groningen | mrt 2021 - jun 2022 |
| Werkzaamheden |
| Project iPhone SE naar iPhone 11, tickets in SCSM, Beheer Semafoons, portofoons, telefoon centrales en mobile devices (iPhones) |
| Techniek |
| Workplace10, Cirtrix Workspace, Microsoft Service Manager Console, Apple Business Manager |
|
| Fieldservice medewerker HanzeHogeschool, Groningen | jan 2021 - feb 2021 |
| Werkzaamheden |
| Incidenten in TOPdesk, users invoeren en of Wachtwoorden resetten in Active Directory, registreren devices in Azure, Werkplekbeheer, vervanging computers / monitors c.q. telefoon switches. Patchen van kabels |
| Techniek |
| Topdesk, Azure, Office365 |
|
| Bemonsteraar GGD GOHR Nederland, Amersfoort | nov 2020 - jan 2021 |
| Werkzaamheden |
| Neus-en keel monsters afnemen |
|
| Servicedesk medewerker ICT Anchormen, Groningen | nov 2019 - nov 2020 |
| Werkzaamheden |
| Incidenten in Jira, beheer tickets, Teamviewer support gebruikers, processen en procedures geschreven en ingevoerd in Confluence, SLA controle |
| Techniek |
| Linux, BASH, Windows 10, Office365, TeamViewer, AWS, Putty, RDP, SQLyog en Filezilla. |
|
| ICT Support medewerker, Ministerie van Justitie DV&O, Assen | dec 2018 - nov 2019 |
| Werkzaamheden |
| Ondersteuning Product Owner en het DEVOPS team, uitzoeken processen verloop, website opgezet met php |
| Techniek |
| Quintiq (Plannersprogramma), Windows 10, PHP Server, PhpStorm |
|
| CSO Senior Agent/Werkplekbeheerder/Developer Ziggo/Vodafone | 2013 - dec 2018 |
| Werkzaamheden |
| Beheer computers, laptops, printers, mobiele telefoons, WiFi Access Points en werkplekinrichting, supportwerkplek gebruiker, beheer Active Directory (AD) accounts/passwords, beheer lokale IT netwerk, modules ontwikkeld met behulp van PHP, MySQL, Javascript (JS Queries), HTML5 en CSS (bootstrap). Opleiding Functioneel -en Applicatiebeheer en stage gelopen. Diverse gebruikershandleidingen en documentatie, projecten SAMKnows, Mijn Ziggo, Defecte SmartCards. Ondersteuning migratie nieuw CRM systeem. |
|
| Steunpunt/Werkplek Beheerder, Ministerie van LNV, Den Haag | 1996 - 2013 |
| Werkzaamheden |
| 1e lijn werkplek ondersteuning, beheer van pc's met randapparatuur op het netwerk, aankoop van nieuwe systemen en gebruiksklaar maken voor gebruikers |
|
|
|
| Opleidingen |
| 2024 | MS-900 Microsoft 365 Fundamentals |
| 2023 | Basisveiligheid (VCA) |
| 2021 | SC-900: Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals |
| 2020 | H.B.O.-module Python |
| 2018 | C.C.N.A. (examen 100-105 certificaat) |
| 2017 | Linux Essentials and Linux Professional Institute LPIC-1 |
| 2012-2015 | Functioneel Beheer (ISYF, PCF, BISL, TMAP, PMF, ALS2, ITIL3) |
| 2005 | CAI techniek (Centrale Antenne Inrichting) |
| 2002 | Linux Systeembeheer |
| 2000 | Internet Ontwikkelaar (HTML/CSS, SQL Mysql Access, PHP, ASP, ColdFusion, Javascript/Vbscript) |
| 1994-1996 | Informatica MBO |
| 1979-1986 | V.W.O. 5 (Engels, Nederlands, Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Geschiedenis, Biologie) |
|
| Specifieke IT Kennis en Ervaring |
- Windows 3.1, 95A, 98SE, 2000, NT4, XP, 7, 8, 10, 12, office 365
- Linux Console, Windows manager (Gnome, XFCE)
- MYSQL, Sqlite3, SQL
- Desktops, Laptops, Androids, iPhone
- Jupiler, Cisco switches en router / Thin Clients / Fat Clients
- Opbouw van netwerken / VoIP / Netwerk printers (HP)
- Scrum/Agile, BISL, ITIL
- Microsoft Office 1997/2003/2010/2013
- Windows Server 2000, 2003
- TeamViewer (Remote tool), RDP (Remote Desktop Protocol)
- PowerShell, Linux BASH, Batch files
- Virtual Machine Manager
- Apache, NGINX en Tomcat Webserver, Bekend met NodeJS
- TOPdesk, SCSM, Oracle EBS, Microsoft Service Manager
- HTML, JavaScript, CSS, PHP
- Python, Ruby, Amazone Web Services
- Workplace10, Cirtrix Workspace, Apple Business Manager
|
|